Pages

Thursday, August 15, 2013

DARE TO DREAM



Hi guys this is my new post from Milano Marittima. Today the weather was horrible but perfect to do photos.
Here I'm wearing my adorable vintage jacket that I bought in Los Angeles, my old merci t-shirt, my Free People shorts and finally my spectre glasses.
Thank you so much, hope you guys like it if you wanna know more follow me on my facebook and instagram account, you can find the link below.

Ciao ragazzi questo è il mio nuovopost da Milano Marittima. Oggi il tempo era orribile ma perfetto per fare le foto.
Sto indossando la mia adorabile giacca che ho comprato a Los Angeles, la mia vecchia t-shirt di Merci, i miei shorts di Free People e infine i miei occhiali di spectre.
Grazie, spero vi piaccia e se ne volete sapere di più seguitemi sul mio account su facebook e instagram che trovale il link qui sotto.

FACEBOOK: Blog Of Asja Zinato
INSTAGRAM: asjaziantoo

No comments:

Post a Comment